Thursday, September 23, 2004

Hvad har en kiropraktor med en forstuvet fod at gøre ?

Jeg hørte i dag en sandfærdig beretning om en kiropraktor og om, hvordan han behandler sine patienter. Det drejer sig om medarbejdere fra samme arbejdsplads, der alle har modtaget behandling hos den pågældende kiropraktor. Alle er blevet fortalt, at ondt i ryggen skyldes en forstuvet fod som barn. Ja, det kan da godt være, men hvem kan huske om de har haft forstuvet en fod som barn ? Jeg kan ikke. Gad vide hvad han siger til de forældre, som kommer med de små nyfødte børn, her hjælper den forklaring vist ikke.....

Jeg har hørt om mennesker, der efter behandling hos denne kiropraktor er blevet lammet fra halsen og ned og idag sidder i kørestol.

Jo, jeg har selv været hos en meget "anerkendt" kiropraktor første og sidste gang. Jeg skulle have en behandling mod hovedpine, som jeg lider en del af. Det skyldes formentlig også noget i min ryg, det tror jeg på. Knæk og bræk i mit hoved og så lå jeg der, besvimet på kiropraktorens gulv og min kontaktlinse var væk. Meget ubehageligt.

Kiropraktorer kommer aldrig til at behandle på mig igen og slet ikke efter, hvad jeg har hørt i dag. De går ind under kategorien alternativ behandling og det er efter min mening nogle kvaksalvere. Det beviser ovenstående ganske godt, og hvis man er i tvivl findes der masser af oplysning på nettet om deres forretningspolitik og moral.

Gå aldrig til en kiropraktor, hvis du vil være sikker på at bevare dit helbred.

See who links to your web site.